Bisnes Burger Ni Ada Masa Depan Ke?

Bisnes Burger Ni Ada Masa Depan Ke?

 

 

 

Ini 5 Cara SEBENAR Bagaimana Anda Mampu Menjana Keuntungan Lumayan Sehingga 5 Angka Sebulan Hanya Dengan Menjual Burger!

 

Kalau dulu bila anda beritahu orang lain bahawa anda mahu memulakan bisnes burger sendiri, pastinya ramai orang yang akan ketawakan anda - malahan ibu bapa anda pun pasti melarang anda untuk meneruskannya kerana bimbang ianya tidak mempunyai masa depan..

 

Ia adalah suatu perkara yang normal walaupun pada zaman yang serba canggih ini..

 

Ini kerana ramai yang menyangka bahawa bisnes menjual burger ini hanya mampu dapat untung sedikit sahaja dan tak cukup pun untuk beli lampin anak..

 

Ya, ianya suatu perkara yang betul JIKA anda menjalankan bisnes ini sebagai hobi dan hanya menjual burger bila anda mempunyai masa lapang..

 

Dengan cara kerja begini, anda tidak mampu menjana untung lumayan dan tak mampu menarik pembeli setia..

 

TAPI jika anda benar-benar serius untuk membina sebuah Bisnes Burger dan menjadikannya satu kerjaya tetap anda pada waktu malam hari, anda pasti mampu menjana keuntungan lumayan 4 hingga 5 angka sebulan hanya dengan menjual burger di tepi jalan..

 

Bisnes burger sebeginilah yang mampu bertahan lama dan mempunyai kelompok pembeli tersendiri!

 

Mungkinlah pada awal anda memulakan bisnes burger ini, anda akan berasa sedikit tertekan terutamanya ketika menghadapi cabaran menguruskan order pembeli yang ramai sekaligus..

 

Tapi lama kelamaan, anda sudah tahu cara terbaik untuk menguruskan bisnes burger anda dan mula menjana keuntungan yang stabil..

 

 

Bisnes Burger

 

Apabila Bisnes Burger dah semakin stabil, anda perlu aplikasikan strategi-strategi tambahan yang mampu untuk menggandakan lagi keuntungan lumayan bisnes burger anda..

 

Wajah anda pasti tersenyum lebar apabila mengira jumlah keuntungan yang anda perolehi setiap hujung bulan jika anda menggunakan cara-cara yang berkesan ini!

 

 

 

 

Ini 5 cara BERKESAN yang boleh anda lakukan agar bisnes burger anda mampu menjana keuntungan lebih lumayan setiap bulan..

 

 

#1 - Membuka gerai burger di kawasan yang strategik - yang mampu menjual sekurang-kurangnya 200 biji burger sehari atau mendapat purata jualan RM600 sehari..

 

 

 

#2 - Membuka lebih banyak cawangan gerai burger di kawasan lain yang mempunyai kuasa membeli yang besar - ini mampu menggandakan keuntungan bisnes burger anda..

 

 

 

#3 - Membekalkan patty homemade, sos dan mayonis kepada peniaga-peniaga burger yang memerlukan terutamanya kepada peniaga burger yang baru..

 

 

 

#4 - Patty-patty homemade dihasilkan dengan banyak, dibungkuskan dan dijual di pasaraya-pasaraya atau kedai serbaneka yang menjadi tumpuan ramai orang..

 

 

 

#5 - Menyertakan sekali menu-menu tambahan seperti kentang goreng, meat ball dan sebagainya sebagai "upsales" untuk setiap pembelian burger di gerai burger anda..

 

 

 

Dengan menggunakan 5 cara di atas, anda pasti mampu untuk menjana keuntungan yang lumayan - lebih 5 angka sebulan hanya dengan menjalankan bisnes burger anda sendiri..

 

Cara-cara di atas mungkin kelihatan sukar untuk dilakukan TETAPI dengan ilmu yang betul, anda mampu melakukannya dan menggandakan keuntungan bisnes burger anda..

 

Tapi JIKA anda dah mencuba 5 cara di atas TETAPI tetap gagal untuk menghasilkan jumlah keuntungan yang lumayan dalam bisnes burger anda, ini bermakna anda masih belum cukup ilmu untuk menguruskan sebuah bisnes burger..

 

Akibatnya, pengurusan bisnes anda menjadi tidak teratur dan kewangan menjadi teruk..

 

Ini kerana banyak kebocoran modal sedang berlaku dalam bisnes burger anda - jika tidak dibetulkan ia bakal merugikan anda!

 

 

"Ini SEBENARNYA Ilmu Yang Anda Perlukan Untuk Bisnes Anda.."

 

Jika anda benar-benar serius mahu membina sebuah bisnes burger yang berjaya, anda harus kuasai ilmu-ilmu bisnes terutamanya ilmu pengurusan operasi dan ilmu pengurusan kewangan bisnes..

 

Anda boleh pelajarinya dengan lebih detail daripada jurulatih bisnes masakan komersial terkemuka di Malaysia iaitu Encik Afiq Dato' Rusly..

 

panduan bisnes burger

 

 

Beliau yang merupakan anak kepada penulis buku "Jutawan Senyap" iaitu Chef Li telah berjaya membantu lebih 15,000 orang usahawan makanan di Malaysia membina bisnes makanan yang berjaya melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li di Pondok Industri Darul Tijary..

 

Beliau telah mengkaji cara terbaik untuk mulakan bisnes burger yang berjaya dan berkongsikannya dalam sebuah ebook bertajuk "Panduan Bisnes Burger"..

 

Ebook "Panduan Bisnes Burger" ini membongkarkan cara SEBENAR untuk memulakan bisnes burger sendiri dari A sampai Z sehingga mampu menjana keuntungan yang lumayan dan stabil setiap bulan - dengan kos yang sangat rendah..

 

Ebook ini ditulis berdasarkan pengalaman & kajian beliau sendiri dalam membantu mengubah banyak bisnes burger menjadi bisnes yang benar-benar menguntungkan..

 

 

Antara ilmu yang bakal anda pelajari daripada ebook ini ialah..

 

Potensi SEBENAR bisnes burger yang ramai tidak ketahui
Sebab TERBAIK mengapa anda perlu jadikan bisnes burger sebagai satu kerjaya
9 KELEBIHAN bisnes burger berbanding bisnes makanan yang lain
Sebab SEBENAR mengapa anda perlu pilih bisnes burger sendiri berbanding burger francais
3 strategi SUPER-POWERFUL yang buatkan bisnes burger anda mampu capai untung hingga 5 angka setiap bulan
5 aspek pengurusan TERBAIK yang boleh digunakan untuk bisnes burger ada
5 perkara PENTING berkenaan produk burger yang perlu anda ambil perhatian
Cara SEBENAR untuk mengira peratusan & nilai untung bersih bisnes burger anda
2 teknik RAHSIA bagaimana untuk tingkatkan profit margin bisnes burger anda
5 teknik pemasaran BERKESAN untuk menarik ramai pembeli burger anda
18 ciri-ciri WAJIB yang perlu anda sertakan di gerai burger untuk menarik pelanggan baru
14 aspek PENTING yang perlu dititikberatkan sebelum memilih lokasi bisnes burger
7 kesilapan MAUT yang perlu dielakkan agar dapat menjamin masa depan bisnes burger anda
DAN banyak lagi ilmu penting mengenai Bisnes Burger!

 

 

Dengan ilmu yang bakal anda pelajari daripada ebook ini, anda pasti mampu untuk membina sebuah Bisnes Burger anda sendiri yang berjaya menjana keuntungan lumayan serta mampu memberikan peluang pekerjaan kepada masyarakat setempat..

 

Inilah ilmu yang wajib anda pelajari jika anda mahu membina sebuah bisnes burger yang mampu bertahan lama dan mendapat sambutan yang ramai sepanjang tahun..

 

Tidak cukup dengan itu anda juga akan diberikan bimbingan khas cara TERBAIK untuk membina gerai burger yang menarik SERTA resepi TERLARIS menghasil Patty burger sendiri yang mampu menguntungkan bisnes burger anda..

 

Dengan kesemua ilmu-ilmu ini, anda pasti mampu membina sebuah bisnes burger yang benar-benar berjaya!

 

Jika suatu masa dulu anda terpaksa melakukan 2-3 kerja hanya untuk menyara keluarga..

 

Kini dengan berbekalkan ilmu yang anda pelajari daripada ebook "Panduan Bisnes Burger" ini, anda mampu untuk memulakan bisnes burger yang dapat menjana pendapatan lumayan setiap bulan - hanya dengan menjual burger di waktu malam..

 

Bukankah ini kehidupan yang anda mahukan selama ini?

 

Pelajari sendiri cara SEBENAR memulakan Bisnes Burger yang menguntungkan ini di:

 

 

 

 

Artikel Berkaitan :

Risau Burger Tak Laku Hingga Buatkan Bisnes Terpaksa Bungkus?

Bisnes Burger Ni Ada Masa Depan Ke?

Berkobar-kobar Nak Mulakan Bisnes Burger Yang Mampu Menjana Keuntungan Lumayan?

Seram Nak Meniaga Burger Kerana Takut Persaingan?

7 Langkah MUDAH Jika Mahu Mulakan Sebuah Bisnes Burger Yang Menguntungkan!

5 Lokasi Paling STRATEGIK Untuk "Parking" Gerai Burger Anda Dan Dapatkan Pelanggan Tanpa Henti!